پخش زنده
امروز: -
مسئول سامانه ۱۳۷ شهرداری شهرکرد گفت: از فروردین تا شهریور ماه امسال، به هزار و ۶۹ پیام و تماس در سامانه ۱۳۷ رسیدگی شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری،امین جهانبازی گفت: در شش ماهه نخست امسال، هزار و ۶۹ پیام و تماس در سامانه ۱۳۷ شهرداری شهرکرد ثبت گردید که به تمامی مطالبات شهروندان پاسخ داده شده است.
وی افزود: بیشترین پیامهای ثبت شده در این سامانه در حوزه ساخت و ساز غیرمجاز، سدمعبر و لکه گیری آسفالت بوده است.
مسئول سامانه ۱۳۷ شهرداری شهرکرد گفت: شهروندان میتوانند مطالبات خود را از طریق تماس با تلفن ۱۳۷ یا ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۱۳۷۰ و یا مراجعه به سایت شهرداری شهرکرد اپلیکیشن ۱۳۷ ثبت کنند.
جهانبازی افزود: پس از برقراری تماس درخواست شهروندان از طریق سامانه ثبت و کد پیگیری برای آنها ارسال و موارد سریعا به حوزه مربوطه ارجاع و در کمترین زمان ممکن، پاسخ داده شد.
وی گفت: تمامی درخواستها و مطالبات ثبت شده شهروندان در این سامانه پیگیری شده است و در صورت نارضایتی، از مطالبات آنها بازدید صورت میگیرد.
جهانبازی افزود: ماهیانه گزارشات سامانه ۱۳۷ به مدیران شهرداری ارسال میشود تا موجب بهترشدن کیفیت خدمات شهری شود.