پخش زنده
امروز: -
امسال ۱۳۰ هکتار از مزارع شهرستان طارم، زیر کشت نخودفرنگی رفته است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز زنجان؛ شهرستان طارم با ۱۳۰ هکتار سطح زیرکشت نخودفرنگی، یکی از مناطق ویژه تولید این محصول باکیفیت در کشور محسوب میشود.
پیشبینی میشود امسال یک هزار و ۴۰ تن محصول نخود فرنگی از مزارع این شهرستان برداشت شود.
زمان کشت این محصول از اوایل آبان ماه آغاز شده و تا اوایل آذر ادامه مییابد و برداشت آن از اوایل اردیبهشت ماه تا پایان همان ماه، است که باعث عرضه به بازار در فصل بهار میشود؛ زمانی که تقاضا برای محصولات تازه و سالم در بالاترین سطح است.