پخش زنده
امروز: -
بازنشستگان برای ثبتنام وام ۷۵ میلیون تومانی تا ۲۰ خرداد فرصت دارند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزی؛ مدیر صندوق بازنشستگی استان گفت: ثبتنام وام بازنشستگان کشوری برای مشترکان این صندوق آغاز شده و بازنشستگان و وظیفهبگیران تا بیستم خردادماه فرصت دارند با مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی کشوری نسبت به ثبتنام اقدام کنند.
صدیقه حسامی با اشاره به جزئیات این تسهیلات افزود: مبلغ این وام با اعمال افزایش جدید، ۷۵ میلیون تومان تعیین شده که در قالب اقساط ۳۶ ماهه و با کارمزد ۴ درصد از حقوق متقاضیان کسر خواهد شد.
او گفت: پس از پایان مهلت ثبتنام، فرآیند قرعهکشی انجام میشود و بر اساس اولویتبندی تعیینشده، بازنشستگان تا پایان سال بهصورت ماهانه و مطابق با این اولویتها میتوانند از تسهیلات مذکور بهرهمند شوند.