زمین گیر شدن عاملین شرارت و قمه کشی در زنجان
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان، گفت: اراذل و اوباش این شهرستان که با سلاح سرد، سبب رعب و وحشت در بین مردم شده بودند، با حضور به موقع پلیس دستگیر و با دستور قضایی روانه زندان شدند.
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۵ ۰۹:۴۸