نامه عراقچی به شورای حکام: آمریکا بانی وضع موجود است
وزیر امور خارجه در نامهای به اعضای شورای حکام آژانس درباره پیش نویش قطعنامه ضدایرانی آمریکا و سه کشور اروپایی نوشت: آمریکا بانی بحران موجود است و نباید اجازه داد با سوءاستفاده از شورای حکام در پی مشروعیتبخشی به اقدامات غیرقانونی خود باشد.
۲۰ خرداد ۱۴۰۵ ۰۱:۴۰